top of page

PALVELUEHDOT

YLEISTÄ

Festly Oy, y-tunnus: 3373379-6, sähköpostiosoite festly@festly.fi, myy palveluja yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat palvelujen tilaamiseen sekä varaamiseen verkkosivustomme kautta.


Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 9.11.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

LASKUTUS
Palvelu laskutetaan jokaisen yksittäisen toteutetun konsultointitapahtuman jälkeen. Asiakkaan on mahdollista sopia Festlyn kanssa pakettisummasta, jolloin Festlyn tekemän palvelupaketin arvioinnin perusteella ensimmäinen osa (50%) erääntyy viimeistään 3 kuukautta ennen hääpäivää. Toinen osa laskutetaan häiden jälkeen, jossa huomioidaan mahdolliset muutokset jotka on tehty ensimmäisen laskun jälkeen.

 

Palvelu laskutetaan sähköpostitse. Lasku saattaa mennä sähköpostin roskapostiin, joten katsottehan sen tarvittaessa läpi.


Oikeus muutoksiin pidätetään, ja asiasta voidaan sopia asiakkaan kanssa toisinkin näin heidän toivoessaan.

 

PALVELUNTARJOAJAN SAIRASTAPAUS
Jos Festly Oy:n työntekijä sairastuu tai estyy tulemasta toteuttamaan sopimuksen mukaisen palvelu, asiakkaalta ei laskuteta toteuttamattomasta palvelusta tai asiakkaalle palautetaan toteuttamattoman palvelun maksusuoritus. 


ASIAKKAAN TEKEMÄN TILAUKSEN PERUUTUS
Ennen hääpäivää toteutuneita maksuja ei palauteta asiakkaalle, mikäli peruuttaminen tapahtuu yksipuolisesti asiakkaan toimesta, esimerkiksi A) häät peruuntuvat, B) häät siirretään ajankohtaan, joka ei ole Festly Oy:lle suotuisa tai C) mistä tahansa muusta Festly Oy:stä riippumattomasta syystä.


MAKSUJEN LAIMINLÖYNTI
Mikäli asiakas ei ole suorittanut konsultointitapahtuman maksua, Festly Oy:llä ei ole velvoitetta toteuttaa sovittua palvelua.


MAKSUEHTO
Maksuehto on 14pv netto ja viivästyskorko korkolain mukainen. Jos asiakas ei hyväksy saamaansa laskua, palvelua tai työsuoritetta, tulee asiasta reklamoida kahdeksan (8) päivän sisään laskun, mutta ensisijaisesti työsuoritteen vastaanottamisesta eli vahvistuskuvien ja videon vastaanottamisen jälkeen.


HÄÄPÄIVÄN VAIHTAMINEN
Jos asiakas vaihtaa hääpäivämäärää sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen, luodaan uusi sopimus uudella päivämäärällä edellyttäen, että Festly Oy on kyseisenä päivämääränä käytettävissä.


Jos Festly Oy ei ole uutena päivämääränä käytettävissä, sopimus katsotaan puretuksi asiakkaan toimesta ja mitään ennen sopimuksen purkamishetkeä tehtyjä maksusuorituksia ei palauteta asiakkaalle.


VALOKUVAUS
Festly Oy:n työntekijä saattaa ottaa valokuvia ja videoita tapahtumapaikalta. Materiaalia saatetaan käyttää Festly Oy:n mainos- ja some-tarkoituksissa. Kuvia tai videoita ei julkaista ennen kuin vieraat ovat saapuneet tapahtumapaikalle. Materiaalissa ei näy hääparia tai vieraita tunnistettavasti. Muutakaan yksilöivää tietoa emme jaa. Ilmoitattehan viimeistään 30vrk ennen häitä, mikäli juhlapaikkaa ei saa osittain tai lainkaan kuvata.

 

TAPAHTUMAPAIKKOJEN RAJOITTEET
Festly Oy noudattaa tapahtumapaikkojen (vihkimispaikan, juhlapaikan ja muiden mahdollisten ulko- ja sisätilojen) sääntöjä ja toteuttaa palvelut niiden puitteissa.

 

PALVELUHINNAT
Palvelujen hinnat on esitetty palvelut-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Palvelujen hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.


TILAAMINEN, VARAAMINEN JA SOPIMUS
Tilatessasi palvelujamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin palveluehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden palveluehtojen kanssa sopimuksen välillemme.


MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Voit maksaa tilauksesi tilisiirrolla sähköpostiin toimitetun laskun perusteella.


TILAUS-,VARAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen palvelun varauksen ja/tai tilaamisen jälkeen sähköpostiisi lähetetään vahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen.


Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa palvelun varaus ja/tai tilaus, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

​

ERIMIELISYYDET
Pyrimme sopimaan mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti keskustelemalla ja sopimalla molemmille osapuolille reilua ratkaisua, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

​

Jos palvelusopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

bottom of page